2013. február 28., csütörtök

Adams Girl Csíkos hosszított pamut felső 128-as - Jelenlegi ára: 1 Ft


Üdvözöllek aukciómon!
Csini Csajos Csíkos Hosszított Felső.
Beleírt méret: 8év, 128-as, nézd a mért adatokat is.
Használt de még vígan hordható foltot-szakadást nem találtam rajta, igyekszem a lehető legalaposabban átnézni a ruhát de emberből vagyok én is tévedhetek.
Garázsba tároltuk mosni-vasalni kell, én már nem szeretnék ezzel foglalkozni a 3 leányzó épp elég mosnivalóval lát el: o)
Licitálás előtt tájékozódj a saját oldalamon és ha az ott leírtakkal egyetértesz csak akkor licitálj! Köszönöm: o)
A ruha használt NEM új, köszönöm csere sem érdekel.
Kérdésed van írj bátran, de még licitálás előtt és ne utána.
Van kedved nézd meg a többi aukciómat is több felsőt teszek fel a napokban a nagylányomtól(sajnos a középső leányzóra nem jók), hátha megtetszik  még valami.
A ruhákat a lányaim vagy a családban lévő gyerkőcök hordták.
A termék súlya: 180gr(csomagolás nélkül)!
Kérem csak az licitáljon aki 2 héten belül rendezni tudja az utalást, különben újrahirdetem a terméket(minden különösebb figyelmeztetés nélkül)!!
Licitet NEM törlök!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-03-18 20:13
. Adams Girl Csíkos hosszított pamut felső 128-as - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése