2012. október 26., péntek

Eredeti Női Pepe Jeans Mellény S/M - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eladó a képeken látható nagyon csinos Eredeti Pepe Jeans mellény!
Címkén M-es méret látható, de én inkább S-es, vagy kis M-es méretre ajánlom, illetve a mellbőség sokat számít, mert egy kisebb mellű normál M-es méretre tökéletes. Kérlek vedd figyelembe a mért adatokat, igyekeztem mindent lemérni.
Nekem mellbe és hasba már szűk sajnos. Keveset hordtam, de nagyon szerettem.
Méretei: hossza: 54 cm, mellbőség: 2x43-45cm, alja: 2x34-41cm, váll: 37cm,
nyak: 2x23cm.
Anyaga: eleje vízlepergetős, hátulja rugalmas kötött anyagú.
Ennél a terméknél a postaköltséget én állom!!!
Folyamatosan töltök fel aukciókat, ha van kedved nézd meg a többi termékemet is.
Sikeres licitálást! : )


Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Az aukció vége: 2012-11-10 19:00
. Eredeti Női Pepe Jeans Mellény S/M - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése