2013. január 18., péntek

Melltartó fehér színű esküvőre is - Jelenlegi ára: 300 Ft

Egy alkalommal az esüvőmőn viselt melltartó.
Nehéz olt rá találnom. Én 75 b-s nek mondanám, bár 80b van bele írva. Levehető pántos, belöl push up-os, kis szívacs réteggel formázott. Én pánt nélküli ruhához vettem, a kör mérete jó volt, de a biztonság kedvéért varrtam rá még egy akasztót, hogy jobban tartson. Ezt láthatod a második képen. kicsit sárgásak a fotok, de az életben nem sárga a melltartó.
Mivel egyszer már viseltem és kis kiegészítőt is varrtam hozzá azt nyugodtan le is szedheted, ezért adom ilyen olcsón.
Néz szét a többi akcióm között is!
További jó barangolást!
Postázom is!
Szép napot!



Jelenlegi ára: 300 Ft

Az aukció vége: 2013-02-06 00:30
. Melltartó fehér színű esküvőre is - Jelenlegi ára: 300 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése